Известие

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ходих на диагностика, показва грешка в датик на разпр. вал, вързахме датчика на осцилоскоп но работи перфектно..... кабелите от датчика до компютъра са здрави!

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
      ходих на диагностика, показва грешка в датик на разпр. вал, вързахме датчика на осцилоскоп но работи перфектно..... кабелите от датчика до компютъра са здрави!
      А датчика на коляновия вал?
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #33
        при диагностиката не изкарва грешка при него и не сме го измерили..

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
          при диагностиката не изкарва грешка при него и не сме го измерили..

          Откопчей му куплунга и го замери м-у двете крачета - трябва да дава 850 - 870 ома.
          Най вероятно е от тоя датчик
          Attached Files
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment


          • #35
            сега ще ида да го замеря а кой е неговия кабел точно ?

            Comment


            • #36
              Тоя датчик ако не работи няма да запалиш. Или ще гаснеш както си караш ако прекъсва. Иначе буксата му е първата на пластмасовия колектора от дясно на ляво. Кафявата по-точно. По-спомен не съм на 100% сигурен дали беше най-дясната, но е кафявата.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
                ходил съм и ми казаха че не работи - лампичката за инжекциона свети постоянно
                Лампата може да ти свети и от други неща. Може да имаш детонации и детнационни я датчик да ги отчита, но да не може да коригира с толкова много аванса. Тогава отново колата ще ти е спъната. Послушай хората и първо провери датчика на разпределителния вал дали работи. за да не се окаже че ще го смениш без нужда. Както ОЕМ ти каза може да е прекъснат кабел. Това и аз съм го виждал.

                Тоя датчик ако не работи няма да запалиш. Или ще гаснеш както си караш ако прекъсва. Иначе буксата му е първата на пластмасовия колектора от дясно на ляво. Кафявата по-точно. По-спомен не съм на 100% сигурен дали беше най-дясната, но е кафявата.
                Може някой да ги е разместил с този на ламбдата като места. Кафявият е. Възможно е да прави проблем като загрее, но тогава наистина изгасваш. Абсурдно е да загуби мощност от това. От него или работи двигателя или не работи.
                Last edited by fiore; d.m.y г., 10:45.
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #38
                  [QUOTE=fiore;743528]Лампата може да ти свети и от други неща. Може да имаш детонации и детнационни я датчик да ги отчита, но да не може да коригира с толкова много аванса. Тогава отново колата ще ти е спъната. Послушай хората и първо провери датчика на разпределителния вал дали работи. за да не се окаже че ще го смениш без нужда. Както ОЕМ ти каза може да е прекъснат кабел. Това и аз съм го виждал.


                  Добре де колко пъти да напиша, че този датчик на разпределителен вал дава грешка при диагностика, но като го замерихме се оказа че работи перфектно, проверихме и кабелите и те са добре!!!

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                    Откопчей му куплунга и го замери м-у двете крачета - трябва да дава 850 - 870 ома.
                    Най вероятно е от тоя датчик
                    измерих го - 927 като само съм дал на контакт не е запалена... измерено е с обикновен мултицет..

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
                      измерих го - 927 като само съм дал на контакт не е запалена... измерено е с обикновен мултицет..

                      Дали си на контакт или не, няма значение колега. Моят съвет е да го смениш ( с нов ) - цената му е 52 лева на EPS.
                      Ако неможеш да намериш се обади
                      п.с. Диагностиката не познава кой от двата датчика е изпищял - само казава зацепване разпределителен с колянов вал - проблем . По мои наблюдения в 90% от случаите излиза датчика на коляновия вал.

                      Успех
                      Last edited by pininfarina; d.m.y г., 14:02.
                      sigpic
                      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                      Comment


                      • #41
                        а за смяната на този датчик пак ли се сваля ангренажния ремък? с тези показания които измерих означава че не е добер така ли да разбирам ?

                        ---------- Post added at 14:14 ---------- Previous post was at 14:08 ----------

                        Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                        Дали си на контакт или не, няма значение колега. Моят съвет е да го смениш ( с нов ) - цената му е 52 лева на EPS.
                        Ако неможеш да намериш се обади
                        п.с. Диагностиката не познава кой от двата датчика е изпищял - само казава зацепване разпределителен с колянов вал - проблем . По мои наблюдения в 90% от случаите излиза датчика на коляновия вал.

                        Успех

                        И дали намалената мощност и присецването на колата при рязко подаване на Газ може да се дължи на датчик на колянов вал?

                        ---------- Post added at 14:15 ---------- Previous post was at 14:14 ----------

                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Тоя датчик ако не работи няма да запалиш. Или ще гаснеш както си караш ако прекъсва. Иначе буксата му е първата на пластмасовия колектора от дясно на ляво. Кафявата по-точно. По-спомен не съм на 100% сигурен дали беше най-дясната, но е кафявата.
                        ОЕМ сигурен ли си в това, защото ако е така няма да го сменям.... колата не гасне и си пали без проблеми...

                        Comment


                        • #42
                          Извън норми е колега, въпрос на време е да започне да гасне и да неможеш да я запалиш.
                          Иначе се сменя за 10 мин - само ти трябва канал
                          sigpic
                          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                            Извън норми е колега, въпрос на време е да започне да гасне и да неможеш да я запалиш.
                            Иначе се сменя за 10 мин - само ти трябва канал
                            от това разбирам че моя проблем не се дължи на този датчик и следва да зацепим ангренажа на ново...

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
                              от това разбирам че моя проблем не се дължи на този датчик и следва да зацепим ангренажа на ново...

                              Еми зацепвай, щом датчика ти работи, може и да имаш проблем с дефазирането - но имай в предвид че датчика ти на К.В. е за смяна!
                              sigpic
                              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                              Comment


                              • #45
                                ще пиша какво е станало след зацепването

                                Comment

                                Working...
                                X